Wednesday, December 29, 2010

malaysia menang!!!

asssalammualaikum waramatullahi wabarakatuh
pertame sekali aku syukur kehadrat Allah S.W.T
kerana dengan limpah dan kurnia nya memberikan aku
kesempatan untuk hidup pada hari ini supaya meneruskan
hidup yang penuh liku dan cabaran ini,
wah,wah,wah...skema habis aku nie..
sorry ar nyah..saje jerk nak skema sikit.tak salah kan,,
hahahaha!

tujuan utama aku buat entry nie bukan nak membebel
pasal diri aku,cuma nak cerita yang pasal tajuk
dekat atas tuh...MALAYSIA MENANG!!
alhamdullilah,akhirnya setelah penat lelah pemain malaysia
berlatih finaly memperoleh hasilnya juga.
bukan hasil kelapa sawit tapi hasil kejayaan megalahkan
mamat-,mamat indon di stadium bung karno di jakarta tadi.
pemainan pemain malaysia pada kali nie kurang powernye sikit  la..
tak tahu lah kenapa,mungkin tak minum power root kot,,
hahaha..keputusan tadi malaysia 1 indonesia 2.
tapi jangan ingat indon menang tau,sebab
malaysia ade bawak bekal.bukan bekal
jemput-jemput,tapi bekal 3 gol atas kemenanggan di stadium bukit jalil
26 hari bulan hari tuh..power kan malaysia!
kalo korang nak tahu tuh semua,,atas didikan aku tuh.
kalo tak ade aku tak tahu lah malaysia macam mana,,haha!
*abaikan ayat kat atas tuh..budak nie memang suka
beranggan..ahak!

gol pertama yang dijaringkan oleh malaysia tuh adelah
atas jaringan pemain malaysia iaitu safee sali..
power beb budak nie..die dapat anugerah penjaring gol terbanyak tau..
bagus punya budak..haha!
ape-ape pun..tahniah buat team malaysia
dan buat coach bola sepak malaysia rajagobal..
atas kejayaan kamu semua dalam piala AAF suzuki..
tahniah diucapkan...

peminat bola sepak malaysia..
komen k...thank you...



2 comments:

mR.sYaH said...

tahniah Malaysia... apa2pun dorg dh buat yg terbaik..

zakirul rahim said...

mr,syah...ya betul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...