Tuesday, December 14, 2010

internet yang mencabar kesabaran

salam 
hai

hari ini aku penuh kan
aktiviti seharian
dengan berblog dan ber fb,
twitter aku,aku tak bukak
pun.malas.ahak!
aku memang panas hati 
bile gune b.band nie.
perangai b.band nie tak ubah-ubah
dari dulu sampai sekarang.
lembab sentiase,

aduhai,
aku dah cukup bersabar
dengan perangai ko wahai pakcik
b.band.kalau aku nak diikotkan
hati,dah lame aku bagi penapak dekat ko.
tapi,nasib baik lah ko dapat
tuan yang macam aku nie,penyabar dan
baik,(hahaha..perasan lah pulak)
cubalah ubah perangai ko pakcik b.band

name jerk sedap,
tapi perangai macam kura-kura,
LEMBAB!!
kura-kura pun cepat sikit dari ko.
nasihat aku kepada ko pakcik
ubah lah perangai.
dan jangan sampai aku 
jotos kepale ko!
hahahaha..


2 comments:

AISHA INANI said...

brodband mmg cam tuhh,
aku dulu guna broadbnd gak, lama2 give up.
skg aku guna wireless jek.
tap sakit ah siket, kalo line terok aku pon hazabb ler! sobss.

zakirul rahim said...

hahahaha..aku nak gune wireless.tapi malas ar...tak boleh bawak jalan2..lagi satu,nak membayar tuh..aduh..fham2 jerk lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...