Thursday, December 16, 2010

rindu kawan-kawan

salam
hai

dah hampir sebulan aku
tak bejumpa dengan member-member
yang memang giler.
rindu gile seh..
tapi tak ape..insyaAllah
27@28 aku balik
johor kite hang out sama2 k..
hehehe
korang tunggu ye kepulangan
aku..hahaha
(macam orang balik haji jerk aku nie..hehe)

rindunye lahai
dekat member-member aku
ntah macam mane agaknye
member-member aku lepas naik sekolah nie..
mesti semua makin membesar.hehe
aku nie dah tak payah cakap lah
mestinye membesar punye,
mane taknye,asyik makan,
makan,makan dan terus makan
tanpa henti..hehe
sampai mak aku cakap.
"ko nie asyik makan jerk,tak
meletup ke perut ko??"
hehehehe.
peduli ape aku..
makan is wonderfull,,
ahak!

to member-member aku,
naik sekolah nanti kite jumpe.
kite kasik gempak sekolah
SMK seri pinang atau
dikenali sebagai private school
hehehe..
(private lah sangat.).
yela,tahun depan kite semua dah
senior,bukan junior lagi,
tapi persoalan nya,
adakah muhammad zakirul
layak untuk jadi senior??
urrrrmmm..pikir2kan lah yer..
hehehe.

ape-ape pun.
aku rindu kat budak 4Anggun
kerana tahun nie kite memang best giler ah!
sampai tak ingat dunie
dan tak lupa jugak buat
cikgu comel aku.
cik jasmin bte jamirun aku rindu sama kamu
hehehe..
aku rindu nak dengar dia cakap
"faham x?faham tak nie class?"
hehehe..
sweet giler..hahaha
tak lupa juga untuk guru2 yang lain
aku rindu juga.
huhuhu.

kesimpulanye,maaf kalau
aku punye entry lari dari tajuk,
biase ar,buat post pagi2 macam nie mesti
ting tong punye kepale
tapi yang aku nak sampai kan dari cerite
aku kat atas adelah
aku rindu member aku!
huhuhu..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...