Sunday, December 19, 2010

mood tak menentu

salam
hai

mood tak menentu??
period ker ko zakirul?
eh,eh,eh,eh,eh..bukan lah
aku jantan,mana ade periodnye.
aku tak tahu lar kenapa hari ini
perasaan aku bercampur baur,
macam tak tentu arah jerk
perasaan aku hari ini,

sekarang nie kalo
korang nak tahu,
perasaan aku ade rasa takut,
trauma,sedih,sebak.gelisah.
aduhai,ya Allah kenapa lah aku hari ini
ade benda yang tak kena ker nak
jadi dekat aku,
korang nak tahu tak kenapa
aku sedih,trauma,dengan takut..

aku sedih sebab,
aku dah nak tinggal kan sabah,
aku dah nak balik johor,
erm..sedih tinggalkan abang aku
dengan akak ipar aku,
dah lah aku jarang jumpe die,
hurrmm??poyo..

seterusnya,aku trauma sebab
semalam aku tengok
budak tingkatan dua jatuh
dari tingkat tiga,ya Allah.
seriusly,memang menakutkan,sampai 
sekarang aku teringat dekat budak tuh.
dah lah menahan kesakitan,lepas tuh
ambulans datang lambat pulak tuh,
kesian gile aku tengok,
tak boleh gerak langsong badan die,
cume tangan dengan kaki
die jerk gerak,tapi masih boleh cakap,
memang kesian..aku harap
budak tuh tak ade ape2 lah..
amin..

sebab aku takut,
adelah.tahun depan aku nak SPM
so,debaran nak SPM tuh.
aku dah dapat merasainya sekarang,
aku takut giler.
tapi ape2 pun.aku kena hilangkan perasaan 
takut aku nie,takot!nanti mase SPM aku
tak boleh jawap.
doakan aku ekh,,hehehe

aku harap perasaan yang macam
nie tak menhantui diri aku lagi,
aku tak boleh tenang selagi ade
perasaan nie..
jauhkan lah...fuhhh!!!
hehehehe..




2 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

pengalaman yang agak menakotkan, tapi i know u'll get thru...sabar ek....

btw nice blog ;-)p

zakirulRahim said...

hehehe,,,asrul..thank ya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...