Wednesday, January 18, 2012

Suami ku atau pakwe ku..nafsu kuda?

assalammualikum..




hello peeps!


tengok tajuk..wah! macam 18sx jerk..yee memang 18sx..siapa yang tidak berminat bolehlah meninggalkan entry ini..hehe..


ceritanya bergini..tadi siang aku tengok Wanita Hari Ini! pewwh! tak boleh blahkan aku tengok WHI..bukan aku saje nak tengok tapi tertengok..ada perbezaan ye di situ dengan saja nak tengok dan tertengok..huahua..actually mak aku yang tengok,aku pun join sekalilah..haha! lawak..tak??ermm..okay fine..=(


topik yang dibincangkan Nafsu Kuda..aku baca jerk topik yang dibincangkan ini terus aku gelak..dan aku rasa menarik topik tuh..so diringkaskan cerita kita bincang jerk lah topik tuh..


layaaannn...











haha! well..kekadang susah jugak dapat lelaki yang berkuasa kuda nie..aku pun tak tahulah nafsu kuda ape mereka ini..nafsu kuda itam ataupun kuda belang..ntah-ntah kuda katek(kuda bantut)..hahaha






















I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V
V
V
taaaarrraaaaaaa....






so,pada mereka terutamanya lelaki,janganlah nak nafsu kuda sangat..cool-cool sudah..tak payah nak berkuda-kuda bagai..sian isteri..dia mahu dibelai bukan dibelasah..hehe


aku??kenapa?adakah encik zakirul nafsu kuda?haha..macam ada orang tanya jerkkan..
okay aku jawab..aku tak nafsu kuda tapi nafsu buaya..hehe! eerrkk! macam mane tuh..


pikir-pikirkan..okay bai!!




#entry mengong-mengong lagi..
#entry ini tiada kaitan antara idup dan mati
#watak didalam entry ini hanyalah rekaan semata-mata
#cewaahh! macam buat drama lah pulak yeee..


sekian

4 comments:

Nur Aischa said...

hahaha sempat tgk kat iklan kat tv jea tajuk nafsu kuda ni, haishh

zakirul rahim said...

Nur aischa: hehe..

FYA PELANG! said...

chill beb entry ni XD

zakirul rahim said...

Fya: hehe..thank you beb!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...